Quantum Command
Dette spil understøtter eller inkluderer brugen af blockchain, NFT-teknologi eller kryptovaluta. Alle transaktioner og relaterede aktiviteter, betalinger for køb i spillet, tilbagebetalinger og kundesupport håndteres af dette produkts udgiver.Bemærk: Spillerne bør selv sætte sig ind i tingene, før de køber kryptovaluta eller digitale aktiver. Spillere, der køber produkter fra tredjeparters markedspladser, gør det på egen risiko, og Epic Games opfordrer ikke til køb eller salg af nogle former for kryptovaluta eller digitale aktiver.Join the epic battle across time in Quantum Command! Protect history, earn rewards, and become a legend in this web3 action game.