Quest Hunter
Quest Hunter is an isometric action-RPG where your choice drives the story. Play on the couch, alone or with friends, or make it an online party for up to four players!
Quest Hunter is a story-driven RPG with treasure hunt, non-linear dialogues, puzzles and humor! Mysterious world, fascinating plot, interesting puzzles and insidious enemies are waiting for you!