Rad Rodgers – Radical Edition
Rad to niesforny, ale energiczny chłopiec, który chyba za dużo gra w gry wideo. Pewnego razu zasypia po całej nocy z kontrolerem w ręku, po czym budzi się i widzi, że jego stara, zakurzona konsola sama się włączyła. Nagle pojawia się wir, a chłopiec zostaje wciągnięty do telewizora i staje się bohaterem własnej gry.
Przygoda Rada i Dusty'ego rozgrywa się na wielu prześmiesznie niebezpiecznych poziomach, stanowiących szalone platformowe wyzwanie. To gnijąca dżungla, która uległa straszliwemu skażeniu. Dwóch bohaterów z przypadku będzie musiało uratować jej mieszkańców i sprawić, by Pradawna znów została strażniczką tych ziem.
Broń: Rad otrzymuje od Dusty'ego przeróżne kozackie typy broni. Blaster piorunów ma niekończącą się amunicję, jest prosty w użyciu i dostatecznie porządny, żeby zrobić, co trzeba. Działko Feniks wystrzeliwuje płonącego ptaka, który w czasie lotu podpala wszystko w zasięgu swych skrzydeł.
Dźwięk i muzyka: Za warstwę dźwiękową odpowiada Andrew Hulshult, który połączył lata doświadczenia w komponowaniu i wykonywaniu utworów muzycznych z pasją do gier retro, by stworzyć niezwykłą i bardzo autentyczną ścieżkę dźwiękową. Usłyszymy w niej również nawiązania do formatu MIDI… no i syntezatory!
Świat pikseli: Rad i Dusty stanowią świetną drużynę, nie ma co do tego wątpliwości, jednak do naelektryzowanego świata pikseli – niebezpiecznego obszaru na tyłach wymiaru gry, który istnieje poza czasoprzestrzenią – może wejść tylko Dusty. Przenosi się tam, ilekroć w samej grze pojawią się jakieś zakłócenia. Gdy tylko je usunie, może wraz z Radem kontynuować podróż.
Klasyczne easter eggi: W grze umieszczono doskonale ukryte przedmioty do zbierania. Czasami trzeba ich szukać w jeszcze trudniejszych do znalezienia tajemnych pomieszczeniach. Wykorzystaj swoje umiejętności i zbierz je wszystkie!