RAGE 2 - 1.100 RAGE Coins
RAGE 2'de kozmetik içerikleri, ekipmanları ve diğer yeni içerikleri satın almak için kullanabileceğin oyun içi para birimi olan RAGE Coins satın al. Mevcut içerikleri görmek için RAGE 2 oyun içi mağazasını ziyaret et.