RAGE 2 — 500 RAGE Coins
Kup monety RAGE, waluty pozwalającej kupić w RAGE 2 elementy kosmetyczne, sprzęt i inną zawartość. Odwiedź sklep w grze RAGE 2, aby zobaczyć wszystko, co jest dostępne.