RAGE 2
Ruthless and bloodthirsty gangs roam the open roads and the tyrannical Authority seek to rule with an iron fist. As Walker, the last Ranger of the wasteland and a threat to their power, you have been robbed of your home and left for dead. Now you’ll have to rage for justice and freedom. With ludicrous vehicle combat, super-powered first-person mayhem, and an open world full of emergent madness, you will tear across an unforgiving wasteland battling sadistic gangs to find the tools and tech needed to crush the oppressive rule of The Authority once and for all.
Seamlessly traverse a vast and varied landscape, from lush jungles and treacherous swamps to sun-scorched deserts in your pursuit of The Authority. The wasteland is massive, and you’ve got the arsenal to fight for every inch.
From monster trucks to gyrocopters, use an assortment of rugged and wasteland-ready vehicles to speed across the badlands. If you see it, you can drive it.
Bring the pain using a collection of upgradable weapons, devastating Nanotrite powers, and Overdrive, the ability to push your guns beyond their mechanical limits.
Fight against ferocious factions for control of the wasteland, each featuring a rogue’s gallery of madmen, mutants, and monsters hungry for blood.