Raid: Shadow Legends
Raid: Shadow Legends'da düşmanları alt etmek için 850'den fazla Şampiyon topla. Bu karanlık, fantastik koleksiyon MMORPG'da 1 Milyondan fazla Şampiyonu keşfet!
Kara Lord’un gölgesi Teleria’yı kaplıyor ve bunu yalnızca siz durdurabilirsiniz. Şampiyonlardan oluşan bir takımla savaşa gidin! Bu görevde eşsiz karakter özelleştirme, derin strateji ve klan tabanlı iş birlikli oynanışı deneyimleyin. Dünyanın her yanından oyunculara katılıp tarih yazın!
Şiddetli Arena savaşlarında diğer oyuncularla kapışın! Hem canlı hem de eşzamansız PvP savaşlarında rakiplerinize hükmedin, Kademe atlayın ve değerli ödüller kazanın. Daha iyi ganimetler ve düşmanlarınızın saygısını kazanmak için sıralamalarda yükselin.
Eşya, TP ve özel Şampiyon düşmeleri için zorlu başdüşmanlarla mücadele et! Ateş Şövalyesi Kalesi'nden, Buz Golemi Tepesi'ne, Örümcek Yuvası'ndan, Ejderha Yuvası'na çeşitli yerlerde savaş.
Oyundaki 250'den fazla Şampiyon biyografisini inceleyerek kendinizi Teleria'nın karanlık fantezi dünyasına bırakın. Ardından sınırlı serimiz RAID: Call of the Arbiter'a göz atarak hayal gücünüzü harekete geçirin.