Raiden Legacy
4 legendarne strzelanki, 1 wybuchowa kolekcja — RAIDEN LEGACY to klasyczna akcja na nowym poziomie mobilnej rozgrywki!
RAIDEN LEGACY, składająca się z czterech tytułów kompilacja niezwykle popularnej serii gier arkadowych RAIDEN, zawiera RAIDEN, RAIDEN FIGHTERS, RAIDEN FIGHTERS 2 i RAIDEN FIGHTERS JET. Każda z tych klasycznych strzelanek przewijanych, pierwotnie opracowana przez Seibu Kaihatsu, została nie tylko autentycznie odtworzona na urządzenia mobilne, ale także wzbogacona o zupełnie nowe funkcje!
Każdy tytuł RAIDEN LEGACY zawiera trzy różne tryby: „Tryb Arcade” (tak jak oryginał); „Tryb Misji”, który pozwala na rozegranie dowolnego odblokowanego etapu; oraz „Tryb Treningowy”, który zgodnie ze swoją nazwą pozwala doskonalić się na ulubionych etapach i ćwiczyć te najtrudniejsze!
Wybierz jeden z dwóch różnych trybów dotykowych: „Fast Touch” (szybszy niż oryginalna gra i ulepszony dla telefonów komórkowych) lub „Arcade Touch” (tak jak oryginał – retrogracze to pokochają!). Co więcej, możesz dostosować swoje podejście, umieszczając elementy sterujące w dowolnym miejscu na ekranie.