Raiden Legacy
4 efsanevi atari oyunu, 1 patlayıcı koleksiyon — RAIDEN LEGACY, klasik aksiyonu mobilde bir sonraki seviyeye taşıyor!
Mega popüler RAIDEN arcade serisinin dört başlıklı derlemesi olan RAIDEN LEGACY, RAIDEN, RAIDEN FIGHTERS, RAIDEN FIGHTERS 2 ve RAIDEN FIGHTERS JET'i içeriyor. Orijinal olarak Seibu Kaihatsu tarafından geliştirilen bu klasik kaydırmalı nişancı oyunlarının her biri, yalnızca mobil cihazlar için özgün bir şekilde yeniden yaratılmakla kalmadı, aynı zamanda yepyeni özelliklerle de geliştirildi!
Her RAIDEN LEGACY oyunu üç farklı mod içerir: “Arcade Modu” (tıpkı orijinali gibi); Kilitlenmemiş herhangi bir aşamayı oynamanıza izin veren “Görev Modu”; ve ismine sadık kalarak en sevdiğiniz etaplarda başarılı olmanızı ve en zor etaplarda pratik yapmanızı sağlayan “Eğitim Modu”!
İki farklı dokunma modu arasından seçim yapın: "Hızlı Dokunuş" (Orijinal oyundan daha hızlı ve cep telefonları için geliştirilmiş) veya "Arcade Touch" (Tıpkı orijinali gibi; retro oyuncular buna bayılacak!). Dahası, kontrolleri ekranda tercih ettiğiniz yere yerleştirerek yaklaşımınızı özelleştirebilirsiniz.