Railway Empire – Crossing the Andes
Wybierz się w nową podróż w głąb Ameryki Południowej z początków XX wieku, kiedy zasobów naturalnych było jeszcze pod dostatkiem. Plany stworzenia połączenia kolejowego przez Andy wzbudzają zainteresowanie zagranicznych inwestorów. Z uwagi na srogie góry i bezlitosną dżunglę będzie to nie lada wyzwanie.