Railway Empire - Crossing the Andes
Sonsuz yeni egzotik kaynakların toplanmak için hazır beklediği ve And Dağları'nı trenle geçme planlarının çok uzaklardaki yatırımcıların dikkatini çektiği 20. yüzyılın Güney Amerika'sının derinliklerinde yeni yolculuklara başla. Amansız dağlar ve arsız ormanlar bu oyunu en deneyimli tycoon oyuncuları için bile zorlayıcı bir maceraya çeviriyor.