Railway Empire — DLC Bundle
Mamy rewolucję przemysłową. Różne kontynenty znanego świata podbijają lokomotywy parowe – wielkie „żelazne konie”, które rozpoczynają zaciekły wyścig o dominację na torach. Pakiet „DLC Bundle” zawiera wszystkie 8 dodatków: Mexico, The Great Lakes, Crossing the Andes, Great Britain & Ireland, France, Germany, Northern Europe i Down Under.