Railway Empire - DLC Bundle
Sanayi Devrimindeyiz ve bu harika "Demir Atların" demir yollarında üstünlük kurmaya yönelik amansız bir yarışı başlatmasıyla birlikte buharlı lokomotif devrimi, bilinen dünyanın kıtalarını fethediyor. Bu DLC Bundle şu 8 DLC'nin tümünü içerir: Mexico, the Great Lakes, Crossing the Andes, Great Britain & Ireland, France, Germany, Northern Europe ve Down Under.