Railway Empire - Down Under
W pierwszej połowie XIX wieku terytoria kolonialne Australii są rzadko zaludnione i składają się głównie z miast portowych oraz garści mniejszych osad rolniczych założonych na odległym buszu. Jednak wkrótce seria wydarzeń przyczyni się do rewolucji przemysłowej, która zaprowadzi epokę zmiany w Australii i zapewni jej lukratywną przyszłość. W zawartości do pobrania Railway Empire – Down Under to do Ciebie należy oswojenie bezlitosnego buszu i poszerzenie sieci kolejowej na dzikim terytorium i poza nim. Czy stawisz czoła wypalonemu słońcem krajobrazowi australijskiego Czerwonego Centrum?