Railway Empire – France
Po wygnaniu Cesarza Napoleona III francuska monarchia upadła po raz drugi, a jej miejsce zajęła Trzecia Republika. W zawartości do pobrania Railway Empire – France zadecydujesz o przemysłowej przyszłości swojego kraju.