Railway Empire – Germany
Państewka niemieckie, wyniszczone buntami i powstaniami rewolucji marcowej, znajdują się na skraju załamania gospodarczego. Jednakże wraz z pojawieniem się pierwszych prywatnych pociągów linie prowadzące przez granice stają się coraz bardziej powszechne. Łączą one miasta i tworzą ośrodki przemysłowe, które wzmocnią ten borykający się naród. W zawartości do pobrania Railway Empire – Germany odegrasz główną rolę w tym ruchu. Wzmocnij swoje wpływy jako magnat kolejowy na terenie Niemiec i eksploatuj nowe tereny budowlane poprzez pozyskiwanie cennych koncesji.