Railway Empire - Germany
Mart Devrimi'nin ayaklanmalarından ve isyanlarından etkilenen ufak Alman devletleri ekonomik çöküşün eşiğinde. Gelgelelim ilk özel trenin ortaya çıkması ile sınırlar arası bağlar güçleniyor, büyük şehirler birbirine bağlanıyor ve sıkıntıda olan ülkeyi düze çıkartacak sanayi merkezleri oluşuyor. Railway Empire - Germany DLC'sinde bu harekette merkezi bir rol oynayacaksın. Bir demir yolu patronu olarak Almanya'daki etkini güçlendir ve değerli imtiyazlar elde ederek yeni inşa alanlarından faydalan.