Railway Empire – Great Britain & Ireland
Anglia — miejsce powstania pierwszych lokomotyw parowych przechodzi właśnie epokę wielkich innowacji i postępu technologicznego. Musisz rozbudować swoją sieć kolejową na Wyspach Brytyjskich, ponieważ ulice i kanały nie radzą już sobie z rosnącymi wymaganiami przemysłowych miast. Zdobądź dobrą reputację i szacunek tych, którzy nie wierzą, że lokomotywy stanowią przyszłość transportu. Staw czoła konkurencyjnym przedsiębiorstwom kolejowym, aby zyskać dobrobyt i sławę.