Railway Empire - Great Britain & Ireland
İlk buharlı motorların evi olan İngiltere, daha önce görülmemiş bir ilerleme ve teknolojik yenilikler çağını deneyimliyor. Sokakların ve kanalların sanayi şehri merkezlerinin yeni yeni filizlenen talepleri ile başa çıkamadığı Britanya Adaları'nda demir yolu ağını genişlet. Lokomotiflerin taşımacılığın geleceği olduğu konusunda şüpheleri olanlarla saygılı ve arkadaşça ilişkiler inşa et. Refah ve şöhret elde etmek için rakip demir yolu şirketlerine üstün gel.