Railway Empire – Mexico
Podejmuj pełne wyzwań misje na zróżnicowanych terenach Meksyku: od suchych regionów północnych po gęste dżungle na południu. Rozwiń gospodarkę w scenariuszu, budując zaawansowaną infrastrukturę i eksportując towary do USA.