Railway Empire – Northern Europe
Railway Empire zmierza do Europy Północnej dzięki najnowszej zawartości do pobrania „Northern Europe”. Pomóż szwedzkiemu parlamentowi i zbuduj krajowe linie kolejowe, aby kontynuować rozwój przemysłowy nad jeziorami i rzekami, którymi niegdyś statki dostarczały towary dla mieszkańców Europy Północnej.