Railway Empire 2 – Deluxe Edition Upgrade
Edycja Digital Deluxe zawiera kompletną grę Railway Empire 2, oryginalną ścieżkę dźwiękową, ekskluzywną skórkę dla każdego z trzech rozmiarów twoich stacji kolejowych, ekskluzywną skórkę dla siedziby twojej firmy oraz ekskluzywną skórkę dla dwóch lokomotyw. Ciesz się muzyką w dowolnym momencie i pokaż konkurencji wspaniałość swojej spółki kolejowej!