Railway Empire 2 - Deluxe Edition Upgrade
Digital Deluxe Edition, eksiksiz Railway Empire 2 oyununu, orijinal oyun müziğini, demiryolu istasyonlarının üç boyutunun her biri için özel görünümlerini, şirketinin genel merkezi için özel bir görünümü ve iki lokomotif için özel bir görünümü içerir. İstediğin zaman müziğin keyfini çıkar ve rakiplerine demiryolu şirketinin ihtişamını göster!