Railway Empire 2 - High Voltage
Railway Empire 2 – High Voltage is ready to charge into the age of railway electrification. With 10 brand new electric locomotives, tycoons become well-equipped to conquer the steep mountains and impressive gorges of the Swiss Alps.
Strap in and turn up the power! Railway Empire 2 – High Voltage is ready to charge into the age of railway electrification. With 10 brand new electric locomotives, tycoons become well-equipped to conquer the steep mountains and impressive gorges of the Swiss Alps – but you will need more than electricity alone to convince the railway administration of the advantages of these new engines.
Once you’re able to break down the traditionalist’s resistance, prepare to electrify the whole country and direct the current of industry to make yours the largest and best electrical railroad system of the railway age.