Railway Empire 2 - High Voltage
Zapnij pasy i podkręć moc! Railway Empire 2 – Wysokie Napięcie wkracza w erę elektryfikacji kolei. Dzięki 10 zupełnie nowym lokomotywom elektrycznym potentaci przygotowują się do podboju stromych gór i imponujących wąwozów szwajcarskich Alp.
Zapnij pasy i podkręć moc! Railway Empire 2 – Wysokie Napięcie wkracza w erę elektryfikacji kolei. Dzięki 10 zupełnie nowym lokomotywom elektrycznym, potentaci przygotowują się do podboju stromych gór i imponujących wąwozów Alp Szwajcarskich - ale będzie potrzebowa czegoś więcej niż tylko elektryczności , aby przekonać administrację kolejową o zaletach nowych silników.
Gdy już uda ci się przełamać opór tradycjonalistów, przygotuj się do elektryfikacji całego kraju i skieruj przemysł z prądem zmian. Zbuduj największy i najlepszy elektryczny system w erze kolei!