Railway Empire 2 - High Voltage
Tabanızı bağlayın ve gücü artırın! "Railway Empire 2 – High Voltage" demiryolu elektrifikasyon çağına geçmeye hazır. 10 yepyeni elektrikli lokomotif ile, sanayiciler İsviçre Alpleri'nin dik dağlarını ve etkileyici geçitlerini fethetmek için iyi donanımlı hale gelirler - ancak demiryolu idaresini bu yeni motorların avantajlarına ikna etmek için yalnızca elektriğin yeterli olmadığını unutmayın.
Gelenekçilerin direncini kırmayı başardığınızda, tüm ülkeyi elektriklendirmeye ve endüstrinin akımını yönlendirmeye hazırlanın, böylece demiryolu çağının en büyük ve en iyi elektrikli demiryolu sistemini kurmuş olacaksınız.