Railway Empire 2 − India
Rozkoszuj się bogactwem kolorów i urzekającym krajobrazem: Railway Empire 2 − India przenosi cię w nową, wspaniałą erę. Odkryj rozległe, tętniące życiem równiny, wędrujące słonie i barwne megamiasta, które czekają na przemianę dzięki błogosławieństwu kolei.
Nowy wygląd: Railway Empire 2 − India przenosi graczy na rozległy subkontynent indyjski, wypełniony po brzegi egzotycznymi i kolorowymi skarbami oraz tętniącymi życiem megamiastami, które czekają na eksplorację.
Parowa dobroć: Wykorzystaj 4 nowe autentyczne indyjskie lokomotywy , takie jak „Fairy Queen” i BNR Class N, a także 5 importowanych lokomotyw , które zostały przeprojektowane, aby pasowały do nowego regionu.
Eksploruj i rozwijaj się: Przedzieraj się przez bezkresne tereny Indii na regionalnej mapie „Indie” - do wyboru jest jedna ogromna mapa i 4 szczegółowe sekcje.
Skarby Indii: Transport 16 nowych produktów regionalnych , od surowego jedwabiu i tradycyjnego chleba Naan po przyprawioną herbatę Chai. Niektóre wszechstronne lokalizacje pozwolą ci teraz na zamianę dwóch możliwych produkcji, umożliwiając dalsze kształtowanie rozwoju indyjskiej gospodarki.
Sitary i struny: 20 nowe tematyczne utwory muzyczne i jingle , które wprowadzą cię w nastrój nowego otoczenia.