W Railway Empire 2 – Journey to the East
W Railway Empire 2 – Journey to the East podejmiesz się misji zapewniającej niewyobrażalne bogactwa. Zaczniesz w Wiedniu. Potem ruszysz przez Karpaty i surowy teren Bałkanów, aby ostatecznie dotrzeć do legendarnego Konstantynopola.
W Railway Empire 2 – Journey to the East podejmiesz się misji połączenia stolic Europy z Imperium Osmańskim. Zaczniesz w Wiedniu. Potem ruszysz przez Karpaty i surowy teren Bałkanów, aby ostatecznie dotrzeć do legendarnego Konstantynopola .