Railway Empire 2
Herkes Railway Empire 2'de servete ve şöhrete giden hızlı trene atlasın! Dâhi girişimci paltonu giy, 1800'lerin başında küçük bir demiryolu şirketini devral ve buharlı motorlarını ekonominin beygirleri haline getir. Şirketini kıtanın en büyük demiryolu şirketine dönüştür, şehirleri ve şirketleri sürekli genişleyen demiryolu hatları, köprüler ve tüneller ağına bağlarken rakiplerini zekice alt et. Sanayi Devrimi sırasında tarihî öneme sahip bir çağı başlatan ve hepsi yük ve yolcu vagonu çeken 60 ünlü lokomotif hizmetinde.
Railway Empire 2, şimdi her zamankinden daha büyük, daha ayrıntılı ve daha canlı haritalara sahip. İki büyük ve geniş harita ABD ve kıta Avrupası'nın tamamını kapsarken daha ayrıntılı haritalar, kıtaların belli bölgelerine odaklanır. Sen ekonomiyi yönlendirip şehirlerin büyümesine yardımcı olurken iyileştirilmiş ray inşası ise önemli kararlara odaklanmana yardım eder. Sinyaller otomatik olarak yerleştirilir, köprülere 4'ten fazla ray hattı kurulabilir ve genişletilebilir tren istasyonları artık 8 adede kadar ray hattı alabilir.
Demiryolu şirketini yönetmesi için her birinin kendine has güçlü ve zayıf yönleri olan 6 farklı karakter arasından seçim yap. 5 bölümlü seferi oyna veya 14 farklı senaryodan birini seç. Tamamen özelleştirilebilir Serbest Oyun modunda zorluk seviyesini kendin belirle veya inşaat modunda mükemmel demiryolu ağı oluştur. Eşli Çok Oyunculu modda arkadaşlarınla işbirliği yaparak demiryolu imparatorluğunda rekabeti geride bırak. Hatta trenlerinden birine binebilir, demir atın raylarda hızla giderken arkana yaslanıp geçip giden manzarayı seyre dalabilirsin.
Demiryolu çağı şafağının yaşandığı 1830 yılında sıfırdan büyük bir demiryolu imparatorluğu kur, tercih ettiğin renkler ve şirket baş harfleriyle özelleştirilebilen 60 ayrıntılı tarihî lokomotiften birini seç.
ABD ve Avrupa'nın ikonik bölgelerini kapsayan 5 bölümlü sefer, 14 senaryo, özelleştirilebilir serbest oyun modu, rahatlatıcı inşaat modu ve aynı demiryolu şirketini yöneten 4 oyuncuya kadar eşli çok oyunculu mod arasından nasıl oynamak istediğini kendin seç.