Railway Empire 2 - Steel Dragons
The Middle Kingdom: Railway Empire 2 – Steel Dragons lets you explore and expand your railway network upon China while you enjoy the sights, sounds and panda bears of the varied lands of the Middle Kingdom, including the Temple of Heaven and the Great Wall.