Railway Empire 2 Digital Soundtrack
Much like the evolution of trains in Railway Empire 2's history-spanning campaign, the game itself has learned lessons from the original and forged ahead with a stronger outing all around. While it has a compelling competitive edge to it, the game is best when things are serene.