Railway Empire 2 - Industrial Wonders
Zanurz się w tętniącym życiem sercu rewolucji przemysłowej w grze Railway Empire 2 - Industrial Wonders. Epoka ta, której przewodziła lokomotywa parowa, wyzwoliła falę produktywności i innowacji, umożliwiając tworzenie złożonych łańcuchów dostaw i monumentalnych projektów budowlanych, które wcześniej były niewyobrażalne. W Niemczech, Zagłębie Ruhry stało się potęgą industrializacji - kopalnie węgla, huty stali i linie kolejowe tworzyły rozległą, wzajemnie połączoną sieć. W międzyczasie Francja przygotowywała się do ukoronowania Targów Światowych w 1889 roku wieżą Eiffla - uderzającym symbolem nowoczesnej inżynierii. W 1931 roku Stany Zjednoczone rozpoczęły prace nad Zaporą Hoovera, kolosalnym betonowym wyczynem zbudowanym przy użyciu nowych, śmiałych technik.
W grze Industrial Wonders twoja firma kolejowa rozkwita w centrum tych transformacyjnych projektów. Stwórz własne zakłady produkcyjne i zbuduj wydajne połączenia kolejowe, aby napędzać rozwój regionalny i umożliwić budowę cudów inżynierii. Bardziej skomplikowany system produkcji, obejmujący zmienne zasoby wyjściowe i wejściowe dla każdej fabryki, dodaje nowej głębi i złożoności. Jeśli uda ci się utrzymać wszystko na właściwym torze, będziesz świadkiem, jak niektóre z najbardziej kultowych budowli w historii wznoszą się do przemysłowej chwały - jeden ładunek pociągowy na raz.