Railway Empire 2 - Industrial Wonders
Railway Empire 2 - Industrial Wonders Sanayi Devrimi'nin kalbine dalın. Buharlı lokomotifin öncülük ettiği bu dönem, daha önce hayal bile edilemeyen karmaşık tedarik zincirlerini ve devasa inşaat projelerini mümkün kılarak bir üretkenlik ve yenilik dalgası başlattı. Almanya'da Ruhr Vadisi, kömür madenleri, çelik fabrikaları ve demiryollarının birbirine bağlı geniş bir ilerleme ağı oluşturduğu sanayileşmenin güç merkezi olarak ortaya çıktı. Bu arada Fransa, 1889 Dünya Fuarı'nı modern mühendisliğin çarpıcı bir sembolü olan Eyfel Kulesi ile taçlandırmaya hazırlanıyordu. Ve 1931'de Amerika Birleşik Devletleri, cesur yeni tekniklerle inşa edilen devasa bir beton başarı olan Hoover Barajı üzerinde çalışmaya başladı.
Industrial Wonders'da demiryolu şirketiniz bu dönüştürücü projelerin merkezinde gelişiyor. Bölgesel kalkınmayı desteklemek ve mühendislik harikalarının inşasını mümkün kılmak için kendi üretim tesislerinizi kurun ve verimli demiryolu bağlantıları inşa edin. Fabrika başına değişken çıktılar ve girdi malları içeren daha karmaşık bir üretim sistemi, yeni bir derinlik ve karmaşıklık katıyor. Her şeyi yolunda tutmayı başarırsanız, tarihin en ikonik yapılarından bazılarının endüstriyel ihtişama yükselişine tanık olacaksınız - her seferinde bir tren yükü.
Buhar Çeliği: Railway Empire 2 - Industrial Wonders oyuncuları sanayileşme çağının üç önemli merkezine girişimci bir yolculuğa çıkarıyor.
Ağır Hizmet: İkonik "Big Boy" ve "Heavy Mikado" dahil olmak üzere üç otantik lokomotifi kullanın.
Geleceği Şekillendirmek: Ruhr Bölgesi, Île-de-France ve Aşağı Colorado Havzası'nın üç yeni yüksek çözünürlüklü haritasının zorluklarına hazırlanın.
Ağır Melodiler: Yeni çevre ve lokomotifler için sizi havaya sokacak 15'ten fazla yeni temalı müzik parçası ve jingle.