Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan
Rainbow Billy to uniwersalna opowieść o dorastaniu, która uczy, jak radzić sobie ze zmieniającym się światem i akceptować zarówno siebie, jak i wszystkich wokół! Czasami by zmienić świat, wystarczy rozmowa, odrobina empatii i zmiana punktu widzenia.
Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan to przyjazna gra 2,5D polegająca na chwytaniu stworzeń, która łączy w sobie elementy charakterystyczne dla gier przygodowych, logicznych, platformowych i RPG. Jest to skierowana do wszystkich przygoda, w której może uczestniczyć cała rodzina. Twoim zadaniem jest ratowanie figlarnych stworzeń i przywracanie kolorów w świecie, który niegdyś był Ci dobrze znany!
Od mrocznych jaskiń na tajemniczych wyspach po ustronne zatoczki wśród targanych sztormami mórz — eksploruj przebogaty świat i szukaj skarbów, wędkuj (przecież każda porządna gra musi zawierać wędkarską mini-grę), nawiązuj przyjaźnie i stawiaj czoła zagrożeniom!
W każdym ze światów kryją się pomysłowe wyzwania i zagadki. Gdy sobie z nimi poradzisz, odblokujesz nowe obszary, które warto zbadać!
Podczas wyprawy natkniesz się na ponad 60 dziwnych, uroczych stworzeń. W trakcie tych pozbawionych przemocy spotkań pomożesz im rozwiązać trapiące je problemy. Stwórz wyjątkową drużynę i uratuj świat!