Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan
Rainbow Billy dünyadaki değişikliklerle başa çıkmak, kendimizi ve etrafımızdaki kişileri kabul etmek ile ilgili herkesin kendinden bir şeyler bulacağı bir büyüme öyküsü! Bazen büyük bir fark yaratmak için sadece diyalog, empati ve yeni bir bakış açısı gerekir.
Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan RPG unsurları içeren, 2,5 Boyutlu Macera-Bulmaca-Platform türlerinde sevimli bir yaratık yakalama oyunudur. Eskiden bildiğin dünyaya renkleri geri getirerek tuhaf yaratıkları kurtarman gereken, aile dostu ve herkesin erişebileceği bir macera!
Gizli adalardaki karanlık mağaralardan fırtınalı denizlerdeki saklı koylara kadar, hazine, balık (çünkü her muhteşem oyunda bir mini balık tutma oyunu vardır!), arkadaşlık ve... Tehlike dolu zengin bir dünyayı keşfet!
Her dünya keşfedilecek yeni alanların kilidini açan çetin mücadeleler ve sırlarla dolu!
60'ın üzerinde tuhaf ve sevimli yaratıklarla tanış ve şiddet içermeyen karşılaşmalarda onlara sorunları konusunda yardımcı ol! Günü kurtarmak için kendi eşsiz takımını kur!