2670 R6C WELCOME PACK
This limited-time Welcome Pack includes a 2,670 R6 Credits pack and new set of skins for Buck, like the Terminal Framework uniform and Aegis Passage charm. To top it off, we also added a seven-day Renown Booster. Limited to only one purchase per season.