Tom Clancy’s Rainbow Six Siege - 2,670 R6 Credits Premier Pack
Includes a 2,670 R6 Credits pack plus a new set of skins for Nomad, such as the Terminal Framework uniform, and the Aegis Knockback charm. Also get a seven-day Renown Booster to round it off for the same cost as a regular 2,670 R6 Credits pack!