Tom Clancy's Rainbow Six Siege - 2.670 R6 Kredisi Prömiyer Paket
2.670 R6 Kredisi paketi, Nomad için Ölümcül Yapı üniforması ve Siper İtişi uğurluğu gibi yeni bir kaplama seti içerir. Ayrıca standart bir 2.670 R6 Kredisi paketiyle aynı maliyetle tamamlamak üzere yedi günlük Nam Takviyesi elde et!