4,920 Premier Pack – Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Get 4,920 R6 Credits, an exclusive skin for Jackal, and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 4,920 R6 Credits pack. Only available while this season lasts, so get it before it’s gone.
R6 Credits are in-game currency that can be spent in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as the premium battle pass, new operators, and cosmetic items, including drone, weapon, and operator skins.