7560 R6K HOŞ GELDİN PAKETİ
Bu sınırlı süreli Hoş Geldin Paketi, mevcut tüm silahların ve eklentilerin için 7560 R6 Kredisi paketi ve Sulu Boya Damlası özel görünümünü içerir! Üstüne üstlük, yedi günlük bir Nam Takviyesi de ekledik. Sezon başına sadece bir satın alma ile sınırlıdır.