Get 7,560 R6 Credits, an exclusive weapon skin, and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 7,560 R6 Credits pack. Only available while this season lasts so get it before it's gone!
Get 7,560 R6 Credits, an exclusive weapon skin, and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 7,560 R6 Credits pack. Only available while this season lasts so get it before it's gone.