Zdobądź 7560 Kredytów R6, ekskluzywne malowanie broni i siedmiodniową premię do Rozgłosu za taką samą cenę jak standardowy pakiet 7560 Kredytów R6. Dostępny tylko w trakcie trwania sezonu, więc koniecznie się pośpiesz!