Tom Clancy’s Rainbow Six Siege - 7,560 R6 Credits Signature Pack
Includes a 7,560 R6 Credits pack plus the exclusive Dine and Dash signature skin for all current weapons and attachments. Also get a seven-day Renown Booster to round it off for the same cost as a regular 7,560 R6 Credits pack! Sate your appetite with this Signature Pack!