Tom Clancy's Rainbow Six Siege – Pakiet charakterystyczny 7560 Kredytów R6
Zawiera on pakiet 7560 Kredytów R6 plus specjalne malowanie Wyżerka dla wszystkich aktualnie używanych broni oraz dodatków. Zdobądź dodatkowo siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co zwykły pakiet 7560 Kredytów R6! Zaspokój swój apetyt dzięki temu Pakietowi charakterystycznemu!