Bandit Welcome Pack
Includes a 2,670 R6 Credits pack, a new set of skins for Bandit, and a 7-Day Renown Booster to round it off!
Join us with this special Welcome Pack! This features a 2,670 R6 Credits pack and a new set of skins for Bandit, like the Terminal Framework uniform and Aegis Shocker charm. We also include a 7-Day Renown Booster to round it off!