Bandit Hoş Geldin Paketi
2670 R6 Kredisi paketi, Bandit için yeni bir görünüm seti ve bir de 7 Günlük Nam Takviyesi içerir!
Bu özel Hoş Geldin Paketi ile bize katılın! Bu paket, 2670 R6 Kredisi paketi ve Bandit için Ölümcül Yapı üniforması ile Siper Şokçusu uğurluğu gibi eşyalar bulunan, yeni bir görünüm seti içerir. Ayrıca, 7 Günlük Nam Takviyesi de ekledik!