Operator Edition
Graj jednym spośród 60 operatorów, z których każdy ma do dyspozycji unikatowe gadżety i zestawy broni, które można modyfikować. Zaskocz swych przeciwników wyważając ściany, podłogi oraz okna lub też urządź zasadzkę przy pomocy zabójczych pułapek.