Operatör Sürümü
Her biri özel cihazlara ve özelleştirilebilir silah teçhizatlarına sahip olan 60'tan fazla operatör arasından seçim yap. Duvarları, zeminleri ve pencereleri patlatarak rakiplerine üstünlük sağla ya da ölümcül tuzaklar kurarak pusuya yat.