Signature Welcome Pack (with 7,560 R6C)
Join up in style with this Welcome Pack. This contains a 7,560 R6 Credits pack and the Wooden Flow signature skin for all your current weapons and attachments! To top it off, we also added a 7-Day Renown Booster.