Özel Hoş Geldin Paketi (7.560 R6K ile)
Bu Hoş Geldin Paketi ile savaşa tarzınızla katılın. Bu paket, 7560 R6 Kredisi paketi ve mevcut tüm silahlarınız ve eklentileriniz için özel Ahşap Akış kaplamasını içerir! Üstüne üstlük, pakete 7 Günlük bir Nam Takviyesi de ekledik.